Alla inlägg under februari 2011

Av Veronica lindberg - 26 februari 2011 00:34

 

Smala !


  

TJOKA !



Det är roligt att Redigera !


Therese & Jag förra året!

Av Veronica lindberg - 25 februari 2011 08:37

Det är såhär att jag var på ultraljud igår, en snabbis.

För jag kände mig inte gravid, (ja med andra ord trodde den var död.)

Så jag boka ett besök på kk i Lund.

Men de visa sig att hjärtat dunka, och den hade (sååå) lång ben, stort huvud och jag såg 5 fingrar.


Den vinkade till mig.

Det var nog den mest mysigaste känslan i min kropp jag blev helt stel i kroppen när jag gick in i rummet. Men när jag såg fingrarna och den rörde på dem så fick jag en väldigt speciell känsla i kroppen.

- Nu helt plötsligt fick jag tillbaka alla homoner, ont o brösten och öm i magen. mår illa för inget och i mellanåt så känns de som jag känner något.

men vågar inte vara 100 förens jag är längre gången..



  

    



Hick, hick. Nu kan bebisen få hicka, eftersom den dricker fostervätskan den ligger i.


Ditt barn är nu 12 veckor gammalt och 80-93mm långt från huvud till stjärt. Vikten är nästan 25g. Fostret växer nu mycket snabbt och de inre organen mognar. Barnet rör sig mindre ryckigt och kan böja och vrida på handlederna, händer, fingrar, ben, knän och tår. 


Nervsystemet har börjat fungera. Ögonlock och naglar fortsätter att utvecklas. Ögonbryn börjar framträda på barnet och det börjar växa hår på huvudet. Nu går det att höra barnets hjärta med ett ultraljudsinstrument. Barnet dricker av fostervätskan och kan kissa. Nu får det all sin näring från moderkakan, som även producerar viktiga hormoner.




ps: kiss kiss,


Av Veronica lindberg - 20 februari 2011 11:48



Hemsk jag känner mig, kan inte göra något huvudvärken är dödlig hur jobbig den kan bli, och lider de gör jag verkligen men jag är en stark person.. Jag vet i allafall om att man frisknar, eller de måste jag ju göra, tro mig jag springer hellre jorden runt än att få ha denna sjukdommen jag har nu... 

Av Veronica lindberg - 19 februari 2011 11:46

   Give me a break !

Av Veronica lindberg - 18 februari 2011 23:44

Är det inte sjukt ??



Att lura en vän som åkt flera mil för lite tillit ? Idiot, Jag hoppas de värsta..


Verklgen grundlurad kan jag säga... Men ja vi kommer nog på ett sätt :)



Du är sjuk i huvudet och skaffa hjälp snälla !!

Av Veronica lindberg - 18 februari 2011 11:58

Av Veronica lindberg - 17 februari 2011 23:18

Det var ju igentligen meninge att jag skulle ha en videoblogg,

men helt ärligt så mår jag så dåligt just nu så jag orkar inte göra några.


Men jag kan lova att jag kommer göra de inom kort igen :)<3


  

Av Veronica lindberg - 17 februari 2011 21:39

Jag orkar inte ens ta mig upp ur sängen längre, känns som jag går ner i  någon sorts depretion...   Saknar mig själv i mellanåt.. men livet kommer och går i olika perioder...


så de e bara att stå ut , :P



Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards