Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Nej nu måste min kropp bli normal igen !

Av Veronica lindberg - 24 november 2011 13:37

Jag ser hemsk ut just nu.... (tycker jag)




Jag har 8 månader kvar innan min kropp är i nomal form (om) jag inte hjälper till...


Jag ska göra mitt bästa in för sommaren och bara tänka på mig själv vad jag trycker i mig och hur mycket jag rör mig.

Jag ska göra de till de bästa.


För att få tillbaka den livsstilen jag hade innan kommer inte bli lätt. Men som sagt om folk uppmuntrar en och pushar en så kanske de går bättre.

Jag ska i alla fall fixa detta.. Mitt mål är att nå denna bild !



 


SÅÅ VILL JAG SE UT IGEN :O

 
 
Ingen bild

ska folk skita i

24 november 2011 17:19

normal ? du är normal nu. du födde barn 4 månader sen! o du kan inte komma tbx till samma livsstil igen, du har ett barn att tänka på! ditt barn kommer i första hand, INTE DU! dvs ska du umgås m honom istället för att springa på en massa gym (eller skaffa joggingvagn!), ovanpå detta ger du honom fel signaler så han i äldre ålder mår dåligt för han inte ser ut som modeller! det är bara att acceptera hur du ser ut, för du valde att skaffa barn!

Veronica lindberg

24 november 2011 23:07

Och vart fan fick du luft i från? Våga visa vem du är och stå för det i stället för att gömma dig bakom att vara anonym, fegis!

Och om jag inte minns fel, så har han en pappa också! Pucko! Och om jag e hälsosam och äter rätt ger inte min son några men för livet, han får se ut hur han vill när han e stor! Och det gör inte mig till en sämre mamma bara för att jag tar hand om mig själv..

Tycker verkligen att du ska ta reda på fakta innan du ens öppnar din mun!

 
Ingen bild

Martina

25 november 2011 08:00

Sånt här snack ska du inte ens lyssna på Veronica. Du vet ju själv att det du gör inte är fel. Personen ifråga som skrev till dig ser nog själv inte ut som du vill göra och endast därför man klagar för att man själv inte klarar av det. Eller hur gumman? Hör av dig. Kram

 
Ingen bild

Louise

22 december 2011 13:37

Hade jag fått se ut som dej hade jag varit dölycklig, du är fin som du är och ta allt i ditt egna tempo, visst lär inte kroppen bli som förut den har ju varit med om något helt fantastiskt som att föda ett barn :) saknar er galet mycket och önskar att jag snart kan få se er alla igen.. puss kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica lindberg - 20 oktober 2013 09:20

  Back in buissnes ;)   https://m.youtube.com/watch?v=IS692UEKOeM   Jag älskar & sjunga de vet de flesta. Jag gör de när jag duschar när jag leker med min son eller är på stan eller går i skolan. De är mitt liv Helt enkelt. Så här får nI et...

Av Veronica lindberg - 30 januari 2013 14:01

detta var ett bra tag sen ;) Life move on ! ;) Nej sitter & tråkar... Mina & therese känningar har kommit på posten yippie ;) hahah....     Har inte gjort så mycket just i dag... har inget att skriva om .... osv osv..... lallala ! SHAA ! ...

Av Veronica lindberg - 17 april 2012 22:45


Hur mår jag ?   Jag mår bra om vi bort ser förkyllningen.    Min son fick den från början men den verkar ha gått över till öronen. Arvid mår bra men han fick förkyllningen igårkväll.   Annars som sagt mår vi bra.   Vi ska flytta til...

Av Veronica lindberg - 4 januari 2012 13:01


Blodet de rinner, och smärtan den brinner.   Vad ska man göra?   jo ligga där i 1-2 timmar och tänka gjorde jag rätt nu?   De är svårt att fatta beslut, men tanken att du kanske fanns om ett år..   Vad du än var eller vem du skulle bl...

Av Veronica lindberg - 3 januari 2012 20:30

Tack sötnusen Dahlia (http://denzohdahlia.blogg.se/) för  bra sammanfattningsfrågor :)      Namn: Vewe Piercingar: 3 & en halv intima.Tatueringar: 6 stLängd: 171Skostorlek: 37-38Hårfärg: BlondÄr du kär i någon: Svår fråga! Kanske ;)Önskar du at...

Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards