Alla inlägg under november 2011

Av Veronica lindberg - 29 november 2011 03:34

Varit riktigt dålig... Drick aldrig alkohol utan äta mat under dagen!! De är livsfarligt!!! Min tarm har de sprutat blod i från bara föra jag var så. Dum i huvudet!! Men kom ihåg gör aldrig de !! Puss sov gott <3

Av Veronica lindberg - 24 november 2011 23:09

Bara för man inte skriver så mycket om andra är man ju inte dum bara för de? Tur att man inte tar åt sig när andra skriver.. När man skaffar barn betyder de inte att man inte ska få tänka på sig själv Samt som man tänker på sitt barn. 


Jag ÄLSKAR min son och han går först, Men för att må bra måste man tänka på sig själv också. Om jag inte mår bra så mår han inte bra för då märker han av de. 


Vissa människor bör lära sig förstå att bara för mans skaffar sig ett barn betyder de inte att man ska skita i sig själv.

Som när sin son sover då städar man kanske, Eller som de flesta fasnar för (smått och gott).

Men de är där jag kommer in och ändrar på de..


Jag tar istället en frukt och gör lite sit ups eller en skönt bad. Men som sagt han har sin pappa med, om de skulle vara något. 


Men bara för jag inte bara skriver om min son, så betyder de inte att jag inte bryr mig om han. 

Förstå faktan i texten innan ni skriver något. Eller fråga hur ni menar innan ni anklagar jag har själv aldrig skrivit något elak till någon annan om den så verkar vara korkad eller något. 


Men som sagt i alla fall så vill jag bara svara på de tråkiga kommentarerna jag får..


Så om någon misstolkar något eller bara inte förstår vad jag syftar på så fråga istället :) 



Puss Puss Sov Gott   

Gammal bild :)


Funderar på att bli mörkhårig :)

Av Veronica lindberg - 24 november 2011 13:37

Jag ser hemsk ut just nu.... (tycker jag)




Jag har 8 månader kvar innan min kropp är i nomal form (om) jag inte hjälper till...


Jag ska göra mitt bästa in för sommaren och bara tänka på mig själv vad jag trycker i mig och hur mycket jag rör mig.

Jag ska göra de till de bästa.


För att få tillbaka den livsstilen jag hade innan kommer inte bli lätt. Men som sagt om folk uppmuntrar en och pushar en så kanske de går bättre.

Jag ska i alla fall fixa detta.. Mitt mål är att nå denna bild !



 


SÅÅ VILL JAG SE UT IGEN :O

Av Veronica lindberg - 23 november 2011 13:46

hur underbart hade de inte varit om allt bara hade förändrats snabb än att de ska ta så förbaskat lång tid.


Idag vaknade jag klockan halv 10, gick in i duschen sen mata jag Caspian så spydde han ner mig så då gick jag in i duschen igen :) HÄRLIGT :D 


Sitter barnvakt till Noa en snabbis för Jenny skulle över till sin gammla lägenhet men Moniqa.


Min son är jätte road av tv;n hur go som helst att de på.. :D Knasigt att jag börjat få mer läsare:P Men ja de är väl lite kul.  


Ja då får man se vad som händer..


 


Tänk om man kunde ha sätt ut såhär igen ;) önska de gick så snabbt att gå ner, nu har jag 15 kg att gå ner kvar. ska ta bilder så de sen blir för och efterbilder :)

Av Veronica lindberg - 22 november 2011 21:35

Vem bryr sig om vad folk  skriver, om du inte känner en kommentera inte, om du känner en se sakerna från dom ljusa sidorna & förstå ironin i de hela, kanske ska jag skriva mer om mig själv för läsare som inte förstår grunderna. och vill veta hur vissa saker blir som de blir . Det ligger oftast saker i grunden till de hela och hur man hanskas med de är upp till var och en. Ni läser inte en bok.

Här hoppar saker fram och tillbaka i denna bloggen.


Ni kommer aldrig veta riktig hur mitt liv går till exakt för gör inte inlägg om de.


I alla fall idag har jag, Arvid, Caspian, Moniqa och Magnus gått på stan...

Vi gick Wayn's Coffie eller hur de stavas ;) Ja tog en fika, handlade en barnvagn. Sen åkte vi hem.


Så fick vi besök utav Maria & Angelica & deras vän (förlåt är glömsk på namn) Eftersom jag säljer en hel del kläder för jag inte känner att ta med mig 5 säckar till min nya lägenhet så känns de bäst att göra sig av med de.


Och nu ska jag natta plutten men Arvid & sen mysa ner mig med honom framför Avatar serien och somna :)


 

Min kära son <3

Fan vad jag älskar dig <3


 


Magnus & Moniqa & Arvid & Caspian :)


Sov så gott :)

Av Veronica lindberg - 20 november 2011 11:51

Ja, vad händer idag? jag ska förmodligen köpa mina fina snappsglas.

Sen gå över och kolla hur Dahlia mår idag tanke på att hos hade de kul igår. :P 

Hon måste hjälpa mig med mina intima piercingar.


Caspian sover så det blir lätt att ta med han.. 

Imorgon kommer hans pappa och ska hämta han och ha tills på ons sen kommer han på fredagen och sen lämnar han på måndagen sen har jag han igen.. Men det kommer bli lite tufft..

Men vill ju klart inte ta hans son ifrån honom. 


Moniqa vad ska hon göra :S Igen aning ;) ni får kolla med henne :D

Där imot vet jag en sak :P Millius ska hem till sin pappa ...


Har massa saker på ingång så känner mig ganska nöjd jag kommer garanterat få en fin lägenhet med fina saker.

Längtar tills jag flyttar in :)


Jag och Arvid har bestämt oss för att få börja om på riktigt med nya liv.

Men spara de bästa minnena.

Altså inte dra upp de gammla , för då börjar vi diskotera helt i onödan igen och då är vi på ruta ett igen.


Sen Dahlia har fått mig till att lyssna på MISTER POSTMAN ! SKA DÖDA DIG DAHLIA ;) SKOJJAR*** Fast de vet hon:)

 På freda blir de storshopp mat saker till Caspian. Jag själv prioriterar mig själv i andra hand.



Mina shotglas ;)  

Av Veronica lindberg - 20 november 2011 10:00

Hon är den hon är, jag bor hos henne nu. Stackars mig. ;)

Helt och hållet med alla mina grejor, förutom skötbord och babysitter ...




Om ni är intresserade av att följa hennes blogg, så är jag med i den med tråkigt nog ;)..

(Ironi och humor e väldigt viktigt)


http://moniqapalmquist.blogg.se/




Kolla in henne här, ni kanske till och med hittar mitt fina tryne där inne.. :)

MED ANDRA ORD MAN VET VERKLIGEN INTE VAD HON LÄGGER UT FÖR BILDEEER PÅ MIG ;)..





Moniqa's kommentar - Hon e lika störd som mig! ;)  

Av Veronica lindberg - 18 november 2011 15:16

Trodde faktiskt det var lättare än vad de är.. Jag känner mig ensam, fast vi alla vet att de bara är ett tag man gör de.. Jag undrar ibland varför de ska vara så svårt.. Arvid är en del av de som är mitt kommer alltid ha kontakt även om vi bestämt oss för att skillja oss åt. Men hum.. hur gör jag nu ?? Jag har mina behov, ja ni vet själv... hur ska jag gå tillväga.. kan kan inte beställa hem sexleksaker... Men ja ni vet vad jag önskar mig i julklapp:P Så ja.... Jag kanske ska fråga Arvid om vi kan bli kk...? eller ? tycker ni jag går förfort fram? men jag är väldigt känslig kan inte vara dendära dockan som knullar runder för de hade jag aldrig kunnat.. Vad tycker ni jag ska gör?  ( Pusshaj !) Leverpastaj*  

Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards