Alla inlägg under mars 2011

Av Veronica lindberg - 31 mars 2011 15:07

Ja, då har man varit på stan och en massa igen :) Och i dag har jag gått in i v 20 :)


Av Veronica lindberg - 28 mars 2011 20:56



Ja då är det bara en vecka kvart tills jag får veta könet, ^^

  Det sk<a bli kul :O ^^

Av Veronica lindberg - 27 mars 2011 17:29

Är de normalt att få värkar redan i v 19 !?


Är de normal när man är gravid att få näsblod var och varanan dag !?


Är de normalt att känna bebisen sparka så man verkligen känner de så tydligt i v 15 !?


Är de normalt att få två droppar blod i trosskyddet helt plötsligt !?


Är det normalt att ha en sån stor mage redan i v 18 ?


Är det normalt att gå upp i kilo så när man går på fötterna började värka efter en kvart !?



många frågor, Men glömmer fråga varje gång jag går till mvc och när man frågar vissa människor så säger de att sluta oroa sig men jag oroar inte mig jag vill bara veta ??


Så istället frågar jag här ?


 

Av Veronica lindberg - 18 mars 2011 12:53

  


Då blir det tiillbaka hem imorgon...'



Så vi detta blir ett av de sista inläggen tills jag når en dator snart igen :D<3

Av Veronica lindberg - 17 mars 2011 15:37

  


Så då är man i vecka 18 :P kul ^^ Kommer fler bilder sen :D

Av Veronica lindberg - 15 mars 2011 09:09

Igår fira Arvid & jag 10 månader, Och Arvid sa till mig nej Veronica du ska inte skriva de du kan väl lika bra göra de imorgon så då bestämde vi de.


Det var en mysig kväll med Spökfimer och kelning.. Det blev en dusch och jag hann med allt under dan med :)   

Av Veronica lindberg - 14 mars 2011 08:57

KISSIE !


    


Brukar man blotta sig så mycket? någon hemsk männika måste ju tagit dessa bilder i från henne..  men klart hon försvarar sig och säger att de är photoshopade bilder... Vem vill ha nakenbilder på sig själv ute på nätet när man är så känd.. det verkar gå illa för henne i rycktes världen. Men helt allvarligt hon skyddar sig bara..



varför inte låta henne vara ??


Den första bilden verkar vara falsk men inte den andra ...

Av Veronica lindberg - 13 mars 2011 11:33

Min pudding !


Jag tycker hon är riktigt snygg 

    


Men Jessica är min förebild...



   Vackra & smarta :) 

Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards