Direktlänk till inlägg 22 november 2011

sånt måste man lära sig...

Av Veronica lindberg - 22 november 2011 21:35

Vem bryr sig om vad folk  skriver, om du inte känner en kommentera inte, om du känner en se sakerna från dom ljusa sidorna & förstå ironin i de hela, kanske ska jag skriva mer om mig själv för läsare som inte förstår grunderna. och vill veta hur vissa saker blir som de blir . Det ligger oftast saker i grunden till de hela och hur man hanskas med de är upp till var och en. Ni läser inte en bok.

Här hoppar saker fram och tillbaka i denna bloggen.


Ni kommer aldrig veta riktig hur mitt liv går till exakt för gör inte inlägg om de.


I alla fall idag har jag, Arvid, Caspian, Moniqa och Magnus gått på stan...

Vi gick Wayn's Coffie eller hur de stavas ;) Ja tog en fika, handlade en barnvagn. Sen åkte vi hem.


Så fick vi besök utav Maria & Angelica & deras vän (förlåt är glömsk på namn) Eftersom jag säljer en hel del kläder för jag inte känner att ta med mig 5 säckar till min nya lägenhet så känns de bäst att göra sig av med de.


Och nu ska jag natta plutten men Arvid & sen mysa ner mig med honom framför Avatar serien och somna :)


 

Min kära son <3

Fan vad jag älskar dig <3


 


Magnus & Moniqa & Arvid & Caspian :)


Sov så gott :)

 
 
e

e

22 november 2011 22:27

du kan skänka lite kläder till mig vewe! :)

http://emmahallbom.blogg.se

Veronica lindberg

23 november 2011 13:45

du är go du gumman, de är inte så dyrt 15 -20 kr plagg beroende på vad de är :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica lindberg - 20 oktober 2013 09:20

  Back in buissnes ;)   https://m.youtube.com/watch?v=IS692UEKOeM   Jag älskar & sjunga de vet de flesta. Jag gör de när jag duschar när jag leker med min son eller är på stan eller går i skolan. De är mitt liv Helt enkelt. Så här får nI et...

Av Veronica lindberg - 30 januari 2013 14:01

detta var ett bra tag sen ;) Life move on ! ;) Nej sitter & tråkar... Mina & therese känningar har kommit på posten yippie ;) hahah....     Har inte gjort så mycket just i dag... har inget att skriva om .... osv osv..... lallala ! SHAA ! ...

Av Veronica lindberg - 17 april 2012 22:45


Hur mår jag ?   Jag mår bra om vi bort ser förkyllningen.    Min son fick den från början men den verkar ha gått över till öronen. Arvid mår bra men han fick förkyllningen igårkväll.   Annars som sagt mår vi bra.   Vi ska flytta til...

Av Veronica lindberg - 4 januari 2012 13:01


Blodet de rinner, och smärtan den brinner.   Vad ska man göra?   jo ligga där i 1-2 timmar och tänka gjorde jag rätt nu?   De är svårt att fatta beslut, men tanken att du kanske fanns om ett år..   Vad du än var eller vem du skulle bl...

Av Veronica lindberg - 3 januari 2012 20:30

Tack sötnusen Dahlia (http://denzohdahlia.blogg.se/) för  bra sammanfattningsfrågor :)      Namn: Vewe Piercingar: 3 & en halv intima.Tatueringar: 6 stLängd: 171Skostorlek: 37-38Hårfärg: BlondÄr du kär i någon: Svår fråga! Kanske ;)Önskar du at...

Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards