Alla inlägg under december 2011

Av Veronica lindberg - 22 december 2011 11:33

Jag flyttar in till min lägenhet i mitten av januari, nu i morgon ska jag skriva kontraktet med honom.


Jag och Arvid kommer förmodligen göra så att vi har Caspian var 3dag.

Vi får göra de bästa av de. 


Jag har de problemet att jag klara inte att vara i från han mer än 2 dagar sen blir jag orolig och arg.

Jag och Arvid vill ju vara tillsammans med varandra men efter att varit så mycket med varandra blev kaos.

Vi får väl se hur de blir med de.


Jag trivs med Arvid på de där trygga sättet. 

Men vi får se hur de blir. 


Han har ju haft de beroendet av mig att jag börjar med sakerna sen fortsätter han med de. med andra ord han tar aldrig tag i sakerna själv.


Men ja. mer info kommer kort !

Av Veronica lindberg - 22 december 2011 11:07

Caspian har varit dålig sen freddagen förra veckan, Han började äta lite. Så vi funderade på varför till sist åt han bara 3 flaskor med 120ml i och sen en flaska på natten med 60ml (förutom allt han spotta ut)+ kräcktes.


Han var kallsvettig och han hosta och var väldigt täppt i näsan.

Han kissade bara 2 blöjor och han bajsade 1 gång.

De var beviset på att något var fel.. 


Så vi ringde till BVC och de sa att vi skulle åka in med honom.

När vi kom in och satt ner 5 min kanske så sket Caspian ner sig, bara för att blöjan satt snett.

Självklart stressa vi så mycket att ingen av oss hade något extra ombyte till honom.

Så vi fick linda in honom i 2 filtar och 1 täcke.


När vi kommer in till docktern så tar sjuksköterskan fel bebis, och blev väldigt förvirrad om vem han var.

Efter 30 min kommer en dockter som lyssnar på han tog blodprov och kollade i han öron.

Hon tyckte han lät bra förutom att han var väldigt förkyld.

Efter kanske 10min kom docktern åter igen och berättade att han hade ett virus i kroppen, i vanliga fall så ligger vi alla på 8 (någonting) Men Caspian la på 28 i blodvärdet, det betyder att han inte mår bra.


Så hon säger till oss att vi ska stanna där inne med han i 8 timmar ! 

För han ska kunna få en slang ner i halsen och få ungenfär 250ml vatten i kroppen var 4 timme.

Och så sa vi Nej, då försöker hellre vi mer med honom för att stå ut med en massa bortslängda timmar. Vi klara att ta hand om vår son.


Hon sa att de var utmärkt men blir de sämre så skulle vi komma in till sjukhuset.

Skönt nog har han ätit väldigt mycket nu. Och mår bättre.


Alla sa till mig flera ggr nej de är ingen fara. Jo de var de..

Det var allvarligt. 

Men han mår bra nu, Lite kärlek från sin mor & allt blir perfekt.



;)


Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards