Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

OM MIG !!

Av Veronica lindberg - 3 januari 2012 20:30

Tack sötnusen Dahlia (http://denzohdahlia.blogg.se/) för  bra sammanfattningsfrågor :) 



Namn: Vewe 
Piercingar: 3 & en halv intima.
Tatueringar: 6 st
Längd: 171
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond

Är du kär i någon: Svår fråga! Kanske ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA ! 
Tänker du på självmord: Absolut inte !
Tycker andra att du är attraktiv: Kanske ? Gör ni? :O
Dricker du: juice , vatten, saft, läsk (inte cola) energidryck mjölk,
Använder du droger: om du menar cigg , Absolut ;)
Röker du: svara jag inte på den frågan precis? ;) 
Vilket shampoo använder du: Olika?

Vilken parfym använder du: de jag tycker luktar gott :D 
Vad är du rädd för: Den var svår.. jag tror att de är när någon kiklar mig, och dom inte slutar.
Gillar du att städa: Ja väldigt mycket :D
Gillar du Berg-och-Dalbana: Skojja inte :P

Senaste... 


Film du köpte: Movie box, (på rusta)
Låten du lyssnade på: pitbull
Låten du hade på hjärnan: I never promes you a ros garden
Låten du laddade ner: ingen aning  jag var typ 15 år :O
Personen du ringde: Nathalie Wirdeland
Tv program du tittade på: Family gay
Personen du tänkte på: Caspian

För eller emot... 
Långdistansförhållanden: Aldrig ! (EMOT)
Utnyttja någon: Hur gör man de ? ( :O
Självmord: Ego om man verken tänker eller gör.
Att använda droger: Emot 
Sex före äktenskap: vilket årtal är de?
Köra onykter: Emot 
Förhållanden: För 

Favorit... 
Mat: Husmanskost ;)

Låt: Ros garden
sak att göra: de du! de vill du inte veta ;)
Sport: Fotboll :D
Dryck: juice
Kläder: min stil ;)

Film: twilight

Bil: taxi ;)

Har du nånsin... 
Gråtit över en pojke: tråkigt nog..
Gråtit över en flicka: NEJ?
Ljugit för någon: Vita lögner ...
Varit i slagsmål: De pratar vi inte om ;)
Blivit arresterad: Ingen fara ;)

Antal... 
Gånger du varit kär: oj du... De vet de personer jag i så fall varit de i ;) 
Gånger ditt hjärta brustit: För många, de brukar säga en gång är en gång förmycket :O
Hjärtan brustit på grund av dej: woow, För mååånga :S:D
Tjejer du kysst: Oj, mer än vad det är killar iallafall ;)
Personer från grundskolan du har kontakt med: alla tror jag, :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldrig :D
Ärr du har på kroppen: 1 :)

Ska bli skoj: Att se min son växa upp :D
Ska inte bli skoj: ingen aning man lever bara en gång :P
Sparar till: Min son:P
Väntar på: min lägenhet...
Pålägg som gäller: SMÖR OCH OST & marmelad !!
Dagens dryck: juice....

Senaste... 
Facebook meddelande: Daniel
Personen du fick mail av: FACEBOOK
Personen du fick brev av: Lola & Johanna <3
Personen du fick sms av: Moniqa <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: precis :)
Saken du köpte: MAT !

Vad har du gjort idag: 
Möblerat, legat i sängen Städat legat i sängen, och någon stans i mellan åt jag !!
Hur tidigt stiger du upp: 6-7-8-9 ibland 10....
Gillar du att slåss: ohja do..
Är du seriös: Menar du alvar?
Vad är du allergisk mot: inget ? :O
Var har du ont: Magen.....
Använder du hårspray: ibland,
Kan du stå på händer:va?

Favorit serie: Griiimm ..



Salt eller socker: ...båda
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: ja, :D
Var du glad igår: Nej. skitarg !!!!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, min syrra..
Vad dansar du till: Allt?

Favoritfärg? Gissa :O:O (rooossaa :d)
Stockholm är: ingen aning aldrig varit där.
Göteborg är: stort ?

Kan du sjunga: Fråga någon annan, ( alla har vi vårt självförtroende ) 
Mer värt än guld: min son
Spaghetti eller makaroner: Spagettiii :)
Ett land jag helst vill besöka: thailand.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica lindberg - 20 oktober 2013 09:20

  Back in buissnes ;)   https://m.youtube.com/watch?v=IS692UEKOeM   Jag älskar & sjunga de vet de flesta. Jag gör de när jag duschar när jag leker med min son eller är på stan eller går i skolan. De är mitt liv Helt enkelt. Så här får nI et...

Av Veronica lindberg - 30 januari 2013 14:01

detta var ett bra tag sen ;) Life move on ! ;) Nej sitter & tråkar... Mina & therese känningar har kommit på posten yippie ;) hahah....     Har inte gjort så mycket just i dag... har inget att skriva om .... osv osv..... lallala ! SHAA ! ...

Av Veronica lindberg - 17 april 2012 22:45


Hur mår jag ?   Jag mår bra om vi bort ser förkyllningen.    Min son fick den från början men den verkar ha gått över till öronen. Arvid mår bra men han fick förkyllningen igårkväll.   Annars som sagt mår vi bra.   Vi ska flytta til...

Av Veronica lindberg - 4 januari 2012 13:01


Blodet de rinner, och smärtan den brinner.   Vad ska man göra?   jo ligga där i 1-2 timmar och tänka gjorde jag rätt nu?   De är svårt att fatta beslut, men tanken att du kanske fanns om ett år..   Vad du än var eller vem du skulle bl...

Av Veronica lindberg - 3 januari 2012 19:28

Gud vad jag är lycklig !! Äntligen så ska jag få flytta !! inget Elakt mot dig moniqa <3 <3 <3 <3   Jo den 14 de januari flyttar jag in till min nya lägenhet !! yippie :D de ser jag verligen fram till...   De jag har kvar nu är in...

Presentation


Ahonestmistake

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är min son lik ?
 Mamma ?
 Pappa ?
 Farmor Mormor ?
 Morfar Farfar ?
 Bror ?
 Syster ?
 Brevbäraren ?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards